torsdag 1 oktober 2009

Dag 127-130 - Väntans tider...

Vänta, vänta, vänta, vänta...finns det nåt värre än att vänta? Det ska väntas på grejor, på folk, på saker man beställt, på saker man beställt och som blivit fel, vänta på att vänta...suck...

Har passat in baklucka och huv nu och väntar tills det ska bli söndag så jag får åka och hämta mitt nya tak.



Passar ganska bra...



Förberedande arbete. Har svetsat på krysstag i alla möjliga och omöjliga riktningar och vinklar. Allt för att karossen inte ska ge vika när taket kapas av.



En skörd skrot som åkt i bingen nu. Enda anledningen till att jag behåller sånt här är att det är bra att ha som referens när man micklar dit nya prylar.



Fick även tag på ett nytt vattenkyl till min TIG. Även ett smidigt, vattenkylt handtag av lilla lindetypen halkade ner i shoppingvagnen. Är grymt nöjd nu. Svetsen går som en dröm!



Här är hon. Min nya fru. För visst är det tillåtet att gifta sig med en svets i sverige? :)


Inga kommentarer: