fredag 6 augusti 2010

Dag 205-206 - Innertaket klart!

Så var då innertaket på plats! Det gick helt smärtfritt den här gången (efter förra fadäsen), och jag behövde inte utnyttja 08150:s fantastiska egenskaper en enda gång. Inte en rynka så långt ögat kan nå!





Montering av sidofönster. Dörrtätningen e även den på plats...nästan...den ska limmas också men jag avvaktar lite tills jag ser att allt faller på plats.



Sidofönstret på plats. Solfilmen med 70% ljusgenomsläpp blir lagom. Från början var det ju tänkt att vara grönt, men en liten kommunikationsmiss gjorde dessa gråbruna istället.

Så här i efterhand så fattar jag inte varför jag inte klämde in bakrutan först...men, men...

...och ja, den lilla gummilisten ska trimmas...

1 kommentar:

Jocke sa...

Så nice! Är den klar till 7:e september? //Jocke