lördag 16 januari 2010

Dag 159-162 - Tristess

Nu börjar det bli långtråkigt på riktigt. Bilen e på lackering å motorn hos Walléns...finns inte mycket att göra i garaget för tillfället...eller, jo det finns om jag hade haft alla grejor jag behöver samt obegränsat med deg. Det går äckligt mycket pengar till projektet nu....



Kalibrerade in svarven och kunde efter detta äntligen svarva till bussningarna som ska sitta i spjällhuset.



Elsystemet. Först såg det ut som att jag skulle bli tvungen att dra om allt eller köpa nytt, men det är faktiskt bara själva lindningen som är dålig. Ok, det finns nåt ställe som behövs fixas men det är inte nåt allvarligt. Ska beställa hem allt jag behöver i elväg ifrån conrad.se.



Lite småprylar målade. Växelförarstag och grejor till startmotorn.

Hoppas nu att bilen kommer tillbaka snart så jag får börja montera prylar. Ska nog inte ringa och stressa på för mycket bara, för man vet ju hur det är...stör aldrig en konstnär i hans arbete! :)

Inga kommentarer: