söndag 26 oktober 2008

Dag 65 - Bakläxa!

Så då var ena sidans bakre golv punktat på plats. Av någon underlig tysk anledning har man valt att inte låta reparationsplåten sträcka sig längre fram, varför den inte täcker det område som är mest utsatt och därför mest rostigt. Här blir det alltså att lägga till en egen bit.... men varför, frågar man sig?



Högersidans golvbit endast grovt utskuren. Anledningen till att jag inte fått dit golvet än är....



...att jag får bakläxa av mig själv. Jag har helt enkelt missat att nedre delen av innertröskeln var mer illa åtgången än jag sett. Det var inte helt svårt att missa det iof, men ändå. Detta innebär ju att jag måste byta ut nederkanten av denna innan golvet får komma på plats... grrrr... klantigt!



Och som vanligt så är det översvämningar i härliga göteborg.



Säveån är uppe och tafsar på husknuten där vi har garaget. Än så länge är det lugnt, men rätt vad det är så har vi väl en meter vatten inne i garaget... som för två år sedan!!!! Tro't eller ej!

Inga kommentarer: