torsdag 13 november 2008

Dag 66,67 - Golv

Nu är det måååånga mil, nåja, metrar med svetsning, slipning, svetsning, slipning, ja ni förstår. Man får som trycka in ett par gula EAR ini örona, och sen peltorkåpor på. Allt för att stänga inne sig själv ett tag å ba' köra på. Kan ju inte påstå att just detta är det roligaste jag vet, men det är helt okej ändå... För den som inte hängde med så är det så att jag till mångt och mycket inte svetsat färdigt de plåtar jag fått dit, utan endast punktat dom på plats. Men förr eller senare måste he ju jöös....



"Fyra golv å en platta bira". Undertill är det lite meck för att repararationsplåten för bakre golvet är för kort. Täcker inte det området där man tycker att det borde göra så.... nåväl... det blir till att mippla till nåt där då...



Jag har nästan bara bra saker att säga om Würth. Dom tillverkar fantastiska verktyg och borrar. tyvärr verkar det som att handskarna är tillverkade på tomteverkstaden... för... se!!! Visst är det väl en lite tomteluva på tummen??? Najs.... fast Bajs när man ska försöka använda tummen till nåt :)



(No nosepicking....?)

Skylt på insidan av hotellrummet jag bodde på i Örebro. Om ni lovar att inte skvallra så kan jag berätta att jag trots detta förbud låg i sängen och petade näsan framför tv:n ...och då var klockan så mycket som 23.08. hihi... det är kul att vara busig ibland! :)

Inga gubbar kletades fast under bordskanter, handtag m.m.!!!!!

Inga kommentarer: