tisdag 9 november 2010

Dag 233-234 - I väntans tider...

Vem kom på att säga nåt så dumt som: "Den som väntar på nåt gott....bla, bla...". Det är tråkigt att vänta och leder absolut ingenstans. Väntar fortfarande på toppen och växellådsprylarna och tills dess kan jag ju inte göra mycket av det jag tänkt...blä.

Fick dock den sista packboxen till styrsnäckan. Den har jag väntat länge på, och inte blev det nåt bättre för det! :)



















Tog de bästa delarna av två snäckor och packade om allting. Har trimmat in så den borde funka finfint. Skruvade även fast den i framvagnsbryggan så är det klart till bröllopet.



















Roade mig även med att checka markeringen för TDC, och det visade sig stämma läskigt bra. Jag kan alltså lita på markeringen på plastkåpan gentemot remskivan.

Inga kommentarer: