onsdag 13 februari 2008

Dag 23 - Ett framsteg!

Sådärja! Då börjar det äntligen röra på sig! Efter ett samtal med blästerfirman fick jag ok på att köra dit bilen och ställa den där i väntan på behandling. Det här känns feträtt... snart kan jag äntligen få börja med svetsjobb & sånt... kanske kan den rulla till påsk? Nääääää......

Om nu bara firman jag beställt mc-delar från kunde vakna upp och skicka mina prylar så jag kan bygga färdigt hojen under tiden bmw:n är på blästring så skulle allt kännas om möjligt ännu mer feträtt... eller är det fraktfirmans fel? Eller kanske det fördömda tullverket som segar?



Tack J för hjälpen med att kånka upp kärran... På heder och samvete, jag hade inte en aning om att den skulle vara så tung... det är tjock plåt i såna här gamla bilar... :)

Inga kommentarer: