lördag 12 mars 2011

Dag 244 - Matta

Hemma från thailand igen. Den här gången gjorde jag seriösa försök att hitta 02-delar i det landet, men insåg till slut att även om det finns, så är de bilarna väldans ovanliga där och priserna är därefter. Vore man VW-fantast (vilket jag iofs också är) så skulle det vara lättare. Fatta att jag har sett MASSOR av splittbussar på ett och samma ställe i Bangkok...fatta det!
Däremot hittade jag en del material för inredningen så jag passade på att släpa hem sex kvadratmeter matta, en del vinyl, tråd, saxar m.m. Nu kör vi!



















Kass bild...jag vet...men den ska i alla fall föreställa en utrullad rulle matta och den gamla mattan ovanpå denna. Kartongbitarna som ligger å skräpar är mallar som jag ägnade en del tid åt. Man vet ju aldrig om det blir att göra fler mattsatser nångång!

Imorgon e det klippning och sömnad på schemat!

Inga kommentarer: