tisdag 14 april 2009

Dag 96 - Besviken...igen...

Att det ska vara så svårt för tyskar att fatta nånting ö.h.t. Om man beställer nåt för att renovera sin bil med, vill man ju inte få en rostig, skitig gammal skräpdel hemskickad, eller har jag missuppfattat nåt? Jag har haft dispyt med cahsel.de förr, hoppas att detta inte leder till nåt sånt igen utan att dom löser sitt misstag. Kolla in batterihyllan nedan...vill man ha en sån? Tjugo fakking "åjrås" kostade den uppruttnade fakking shitcrappet också...suuuuuuuuuuuuuck!!!!!


Till vänster är min gamla hylla. Den ser ju bättre ut än skiten jag fick på posten idag...fy vad less jag blir. Dessutom är det ju fel modell, fast det kan jag nog inte klandra dom för...det skulle nog jag specificerat.



För övrigt har jag nu gjort vaggan terränggående eftersom jag ska rulla ut hela shittet på gården för blästring...koolers...

Inga kommentarer: