söndag 7 september 2008

Dag 60 - Traggel

Som tidigare sagt... den här sidan har farit mycket mer illa än högersidan. Rosten har tuggat och gnagt sig långt upp förbi hjulhusen.




Torpedväggens övre hörn ser illa ut. Givetvis måste den ju sitta extremt marigt till... nåväl... fram med sticksågen, så ba'!



Urkapat...



Sjuk plåt... egentligen är det inte så konstigt att det blir såhär eftersom 02-orna (i alla fall min) nästan inte har något rostskydd alls..



Nytillverkad bit, förutom de små klämmorna. Blev lite lat så jag återanvände dom gamla. Inget fel på dom.



Plåten inpassad och ditsvetsad. Svetsarna ser verkligen skit ut från det här hållet, men det beror på att det är baksidan av själva sömmen...då ser det alltid lite mongo ut...



En ny skörd gammal skitplåt som åker i bingen. Fick en idé idag som tyvärr kom lite sent. Jag skulle ju givetvis ha vägt hur mycket jag kapat bort... nåväl... får nöja mig med bilder...

Häpp!

Inga kommentarer: