tag:blogger.com,1999:blog-6113428639714937387.post3264122277674600278..comments2013-08-21T14:48:59.239+02:00Comments on Save a wreck!: Dag 64 - TröskelbyteKribbehttp://www.blogger.com/profile/18290691877425759566noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6113428639714937387.post-71571124488483988442008-12-29T20:18:00.000+01:002008-12-29T20:18:00.000+01:00Tjenare Jojje!Jodå, nog går det att klämma in 31:o...Tjenare Jojje!<BR/><BR/>Jodå, nog går det att klämma in 31:or, men 33:or blir tuffare om man inte höjer karossen precis som du säger. Men... vad är problemet? :o)Kribbehttps://www.blogger.com/profile/18290691877425759566noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6113428639714937387.post-1892914724021923822008-11-03T13:01:00.000+01:002008-11-03T13:01:00.000+01:00Tjabba snibbe... funkar det med 31 or på pajeron??...Tjabba snibbe... <BR/>funkar det med 31 or på pajeron???<BR/>på L 200 som jag har tar det i stänkskydden när jag svänger, sen vill dom på att gnälla på besiktningen, "eee grabben... dom sticker ut lite mycke.. bara så du vet.." vem fan bryr sig brukar jag svara... man får ju inga 2or på sånt.. 33 or däremot.. passar de alls?? måste man inte höja och fixa breddare om dom ska rymmas...?<BR/>Jojjejojjehttps://www.blogger.com/profile/00355654795267627537noreply@blogger.com